Cum organizezi un eveniment corporate de succes?

© Jörg Eicker DEU Foto: Nutzungsrechte bei Düsseldorf Congress Sport & Event GmbH, Stockumer Kirchstr. 61, 40474 Düsseldorf (DCSE), www.d-cse.de. Eine lizenzgebührenfreie Nutzung dieses Bildmaterials ist nur gestattet für journalistische Berichterstattung und bei vollständiger Namensnennung des Urhebers gem. § 13 UrhG. Die Verwendung außerhalb journalistischer Zwecke und die Bearbeitung, Ergänzung oder sonstige Veränderung des Bildmaterials ist untersagt und ausnahmsweise nur nach schriftlicher Gestattung durch DCSE und dem Urheber erlaubt. Jede Weitergabe dieses Bildmaterials an Dritte ist ohne schriftliche Genehmigung der DCSE untersagt. ENG Photo: Exploitation rights held by Düsseldorf Congress Sport & Event GmbH, Stockumer Kirchstr. 61, 40474 Düsseldorf, Germany (DCSE). A royalty-free use of this photographic material is only allowed for purposes of journalistic coverage and with the mentioning of the copyright owner according to section 13 UrhG (German Copyright Act). The utilization for purposes other than journalistic purposes and the editing, the amendment, or any other alteration of the photographic material is prohibited and only exceptionally allowed upon written consent given by DCSE and the creator. Any forwarding of this photographic material to third parties is prohibited.

Organizarea unui eveniment corporate pare o treaba usoara, insa realitatea este cu totul si cu totul alta. Orice eveniment la care participa sute de oameni reprezinta o provocare pentru organizatori. Daca este un eveniment corporate, in care se pune accent pe relationarea profesionala, lucrurile pot fi mult mai complicate.

Cum te asiguri ca organizezi un eveniment corporate de succes?

Organizarea unui eveniment corporate trebuie sa se faca in cativa pasi simpli:

  1. Asigura-te ca stii care sunt obiectivele pentru care este organizat evenimentul! Vrei sa obtii vanzari? Vrei o mai buna relationare intre angajati? Vrei sa iti fidelizezi partenerii? In functie de scop, vei putea avea o idee mai clara privind bugetul pe care il vei cheltui, locatie, etc;
  2. Stabileste un buget maxim! Bugetul trebuie sa fie ales in functie de obiectivele propuse. Pana la urma, orice actiune corporate are un oarecare scop financiar, asadar, trebuie sa cheltuiesti cat mai putin si sa obtii cat mai multe. Toate elementele costa, incepand de la locatia evenimentului si continuand cu serviciile de catering, programul de entertainment, decoratiunile, personalul, etc;
  3. Alege data la care va avea loc evenimentul! Data este esentiala, daca vrei ca toata lumea sa participe. Trebuie sa fii atent la sarbatorile legale si la alte evenimente similare la care invitatii ar putea sa participe. De asemenea, este bine sa alegi o data nu foarte apropiata, in asa fel incat invitatii sa poata planifica prezenta;
  4. Creeaza un plan al intregii zile ( sau al zilelor de eveniment). Cu ajutorul unui plan bine pus la punct vei putea coordona mai bine echipa care se ocupa de servicii si vei putea sa iti creezi planuri de rezerva pentru situatia in care ceva nu functioneaza asa cum ti-ai dori sa o faca;
  5. Rezerva locatia! Alege o locatie care poate fi personalizata in functie de caracteristicile companiei pe care o reprezinti. Este bine sa analizezi cu atentie spatiul de evenimente, pentru a te asigura ca poate oferi confort fizic, este spatios, este luminos si dispune de toate accesoriile necesare pentru momente reusite.

Venue-Events, una dintre cele mai bune locatii pentru evenimente Corporate

Daca vrei sa organizezi un eveniment corporate in Timisoara, una dintre cele mai bune optiuni pe care le ai la dispozitie este Venue Events. Este un spatiu in care poti alege dintre mai multe sali si te poti bucura de ajutor din partea celor care ti-l pun la dispozitie, pe baza unei experiente vaste in organizarea de evenimente. Venue-Events este locul in care se pune un puternic accent pe confortul invitatilor si pe conturarea unor amintiri memorabile. Tocmai de aceea, alegerea acestei sali este un prim pas esential.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *