FOTO Exercițiu de imaginație – Cum ar putea arăta logo-uri celebre din sport în vremea pandemiei de coronavirus – Alte sporturi

​Pandemia de coronavirus a impus o pauză forțată în lumea sportului, competiții întregi fiind anulate sau amânate. Graficianul sloven Jure Tovrljan a încercat să adapteze câteva logo-uri celebre din sportul mondial vremurilor dificile pe care le trăim.

“Este doar o idee despre cum ar putea să arate logo-urile atât de bine cunoscute în aceste momente dificile. Închideți orice, băieți, stați cu toții acasă” – Jure Tovrljan, citat de Dribbble.

I-a venit această idee în urmă cu aproximativ o săptămână, în timp ce se uita la sigla celor de la Starbucks și se gândea la cum ar arăta sirena cu o mască.

Click pe play pentru a vedea toate logo-urile redesenate de Jure Tovrljan

Credit foto: Jure Tovrljan

Logo NBA în vremea coronavirusului

Logo US Open în vremea coronavirusului

Logo JO înainte și în vremea coronavirusului

Bonus: Alte câteva logo-uri celebre și cum ar putea ele să arate în vremea pandemiei de coronavirus.

Corona, în vremea Covid-19

Goodyear

LinkedIn



Starbucks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *