Ce influenta are muzica asupra consumului de alcool

de Florin Badescu – Mediafax Publicat la: 09.04.2014 18:11 Ultima actualizare: 09.04.2014 19:36

Muzica rap ii face pe adolescenti sa consume alcool, intrucat ei doresc sa cumpere aceleasi bauturi produse de brandurile ale caror nume se regasesc in versurile pieselor lansate de artistii lor preferati, afirma autorii unui studiu recent, informeaza dailymail.co.uk.

Adolescentii care asculta piese muzicale, in general, care fac referiri la anumite branduri de bauturi alcoolice sunt mai predispusi la consumul excesiv de alcool (binge drinking).
Analizand versurile din multe piese rap si pop contemporane, autorii studiului au constatat ca adolescentii din zilele noastre aud, in fiecare zi, numele a cel putin opt branduri de produse alcoolice.

Tinerii, dorind sa imite comportamentul artistilor lor preferati, vor sa cumpere aceleasi bauturi ca rapperii a caror muzica o asculta si ajung astfel sa renunte la bauturile carbogazoase si sa bea sampanie, whisky, votca si tequila.
Atunci cand numele sampaniei “Armand de Brignac” a aparut in videoclipul piesei “Show Me What You Got” lansata de Jaz-Z in 2006, acesta a devenit un brand la mare cautare. In videoclipul sau, Jay-Z, un bautor de sampanie Cristal, este vazut in timp ce refuza o sticla cu sampania sa preferata, inainte de a accepta o sticla cu sampania de lux Armard de Brignac.
Numele aceleiasi sampanii a aparut si in versurile piesei “Drunk in Love”, lansata in 2013 de sotia rapperului, cantareata Beyonce.
Brandul de cognac Hennessy a aparut in numeroase cantece rap, iar rapperul 50 Cent le-a comunicat fanilor sai din lumea intreaga in versurile hitului sau “In Da Club” din …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *