Metro a vandut divizia Real din Europa de Est, inclusiv magazinele din Romania / FOTO: zi-de-zi.ro
Aceasta operatiune mai necesita obtinerea aprobarii din partea autoritatilor competente ale concurentei din fiecare tara vizata si va fi finalizata, sub aceasta rezerva, in 2013.Pe viitor, hipermarketurile Real din Europa Centrala si de Est vor functiona sub marca Auchan.Vanzarea hipermarketurilor Real Europa de Est catre Grupul Auchan vizeaza 91 de hipermarketuri Real in Polonia, Rusia, Romania si Ucraina, precum si 13 galerii comerciale in Rusia si Romania. In aceste 4 tari, Real a realizat o cifra de afaceri de peste 2,6 miliarde de euro fara taxe in 2011, si are 20 000 de angajati. Auchan, la randul sau, numara 98 de hipermarketuri si peste 65 000 de colaboratori in aceste 4 tari.Vianney Mulliez, Presedintele Consiliului de Administratie al Grupului Auchan, considera ca „prin aceasta achizitie a 91 de magazine si 13 galerii comerciale de mare calitate, Auchan foloseste oportunitatea de a-si echilibra prezenta in Europa Centrala si de Est, in raport cu celelalte doua zone de dezvoltare prioritare care sunt Europa Occidentala si Asia. Este, in acelasi timp, ocazia de a ne servi si mai bine clientii cu ajutorul echipelor foarte profesioniste, atat de la Real cat si de la Auchan, in care avem o incredere deplina.””In Auchan, am gasit cumparatorul cel mai potrivit pentru preluarea activitatilor Real in Europa Centrala si de Est: Auchan ofera bune perspective de dezvoltare colaboratorilor si activitatilor Real Eastern Europe”, precizeaza Olaf Koch, Presedintele Comitetului de Directiune Metro AG.