Serviciile de branding – importanta lor pentru o companie

servicii branding de la Armeanu Creative Studio

Un brand este o perceptie sau un set de perceptii pe care consumatorii le au despre o companie. Termenul „perceptie” este opus termenului „fapt” sau „realitate”. Aceste perceptii provin din povestea marcii, a valorilor sale, a mesajului sau, a produselor sau serviciilor sale si a modului in care clientii sunt transformati prin utilizarea acestor produse sau servicii.

Un brand face posibila identificarea originii unui produs si garantarea unui anumit nivel de calitate si performanta. De aceea, este vital pentru compania ta de a apela la servicii branding de la Armeanu Creative Studio pentru ca un brand este un mediu de informare care linisteste consumatorii, le faciliteaza alegerea si ii situeaza in raport cu mediul lor social.

Brandul creeaza sens si valoare. Este un instrument relational intre organizatie si toate partile interesate ale acesteia (clienti, investitori, furnizori, lideri de opinie etc.). Este sinonim cu experienta pentru consumator, care poate obtine o anumita placere din cumpararea unui brand. Ofera un sens suplimentar actiunii colective a companiei si a angajatilor sai. Brandul poarta o istorie si valori care provoaca atasament si identificare.

Principalele caracteristici ale marcii

Printre caracteristicile care alcatuiesc brandul, unele sunt importante de identificat cand urmeaza sa iti dezvolti marketingul:

  • Marca este un set de parti interesate;
  • Brandul are o istorie;
  • Brandul are autoritate;
  • Marca este flexibila;
  • Brandul are o identitate vizuala.

De ce este important brandul tau?

Brand-ul este uneori trecut cu vederea neintentionat. Conducerea si departamentele companiei pot avea tendinta de a se concentra pe produse si servicii, deoarece acestea sunt cele care genereaza direct venituri. Cu toate acestea, directionarea gandirii catre marca ta poate fi foarte utila:

Pentru tine:

  • Pozitionare — Marca ofera companiei posibilitatea de a se pozitiona in raport cu concurentii sai si de a uni calitatile produselor sau serviciilor sale sub un singur banner;
  • Capitalizare — Unele marci sunt vechi de secole, dar nu intotdeauna produsele sau serviciile lor. Brandul iti permite sa iti stochezi capitalul de simpatie fata de consumatori. Capital pe care compania il poate exploata atunci cand ataca o noua piata, de exemplu;
  • Misiune — Brandul este un purtator de cuvant al misiunii companiei tale. Iti canalizeaza discursul.

Pentru clienti sau consumatori:

  • Garantie — O marca identifica o companie intr-un mod durabil si permite clientului sa situeze produsul sau serviciul de care este interesat in raport cu atributele globale asociate marcii;
  • Gama — Marca reuneste produse sau servicii sub un singur nume si permite clientilor sa inteleaga intreaga gama a ofertei tale;
  • Convenabil — clientul isi poate aminti numele marcii mai usor decat numele produselor sau serviciilor tale. In plus, asociaza caracteristicile acestora cu marca ta pentru a o generaliza;
  • Apartenenta — Marca permite clientului sa se asocieze cu un grup si, in acelasi timp, sa se distinga de ceilalti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *